2012/10/02

Tisdag förmiddag

Slutat astidigt i skolan idag :D 10.40!!!
Efter skolan drog vi ner till stan med Carro och Matilda och prova klänningar vi såg imorses i en butik. Det jag tyckte om var verkligen skiiiit snygg!!! Jag älskar det!!!499kr... Lite för dyrt för en klänning... Speciellt för mig som inte shoppar och är inte mode intresserad... Men vem vet... Jag kan ska ha den klänningen nån gång :P

Sen hade jag körlektion... De där jävla enkelriktade gator... Jag hatar dem :D haha "det räcker inte att du blinkar, du måste ha rätt placering..." Haha jajajaaa!!! Jag vet!!! Jag måste bara öva!!:D haha och fickparkering... Fattar inte vf alla hatar det :D jag tycker det är Askul!:D
Just nu sitter jag på Donken och käkar lite onyttigt, men jag måste få i mig mat för jag var aaashungrig ju!:D snart ska jag ha en körlektion till..:P nice dag :D
Hoppas ni har det också bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar