2012/11/25

Dag 02 – Ett barndomsminne

Haha, det är lite roligt kanske :) Jag var kanske 8-9 år då jag hade mina bästa kompis som var en kille. Vi hängde hela tiden båda i skolan och efter skolan. Den dagen var jag hemma hos honom, vi var ute i trädgården och lekte. Jag var dödskär i honom... :$ hehe :) 
De hade en liten kulle, och den ena sidan var det ett ganska djupt hål som var typ en halv meter bred. Och leken gick ut på att vi skulle hoppa över det där hålet. Och så kom han och vi skulle hoppa tillsammans. Då tog han min hand och jag trodde jag skulle dö, även om vi var ju i närkontakt hela tiden så var det där något speciellt. Och så hoppade vi över stora hålet. HAHAHA Jag var så glad! :D Men vad dumt det låter nu XD

Det roliga är att vi har kontakt än idag :) (Men jag är inte kär i honom längre...hahaha)
Såhär ser han ut idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar