2012/11/23

Dag 1 - presentera mig själv

Mitt namn är Melinda Varjas. Jag är 21 år gammal, bor i Tidaholm och går fortfarande på gymnasiet...nu undrar säkert många varför!? Ja...det är inte för att jag är dum i huvudet och jag behövde gå om och om och om...Det är för att jag kommer ifrån Ungern och har bott i Sverige i 5 år(2007 oktober). Jag behövde lära mig först  prata svenska. Sen så har jag behövt få betyg  i engelska, och svenska och samhällskunskap för att kunna få börja gymnasiet. Det hade jag lyckats med 2009, och därför kunde jag börja på musikal linjen i Skövde. :) (Nu går jag SISTA året :D )
Något som mitt liv består utav förutom skolan är DANS! Efter skolan åker jag hem, äter och sedan cyklar iväg till dansskolan. Jag tycker att dans är det absolut bästa man kan göra. 
Jag har sen 2 lilla systrar också, mamma, pappa och 2 katter i familjen. 
Jag typ "bor" med min kille...Eller rättare sagt, jag sover hos honom varje dag. Jag har inte sovit hemma i typ ett halvt år. :)
Jaaaa...vad ska man skriva mer? Jag tror det räcker så än så länge. Undrar ni nåt kan ni fråga i kommentarer  så svarar jag så gott jag kan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar