2012/11/19

Helg

Helgen var lite full med allting så där är anledningen till varför jag inte bloggat...Jag hann inte med helt enkelt. 
I lördags var det rikstävling i Helsingborg. Årets sista tävling. Åkte hemifrån 4.50 med bussen(på lördag) och var hemma 2.00 på söndag natt...KUL!! Kunde sova på bussen lite både dit och hem, men man blir ändå astrött! Tävlingen sög på riktigt...(Sorry att jag skriver det rakt ut men jag tycker det)... Allting var 3,5 timmar försenade...tävlingen var slut kl 11  på kvällen istället för halv 8... No more comment...
Sen så gjorde inte saken bättre heller att jag kom näst sist...haha :D 5:a av 6 :D Fast det är ju mest mitt fel :P men är nöjd att jag inte kom sist iaf! :) 
Och bortsett från allt dåligt(mest förseningar och för långsam/snabb musik hela tiden som betydde massa stopp och upprepningar) så var det asbra att se alla superstar och champion dansare! :D :D :D SÅÅÅÅ CCOOOOLT!!! Jag kommer ALDRIG vara så bra som dem...haha :D

<3 Syster syster <3

Jag in action :P

:P

Så eftersom vi kom hem så "sent" på lördag/söndag, så sov jag väldigt mycket på söndag....Vaknat kl halv 3! :O haha, sen så åkte vi till Jönköping med mamma och mina syskon för att se lilla Alex när han är så "liiiiten" (3 dagar) för att de växer så snabbt, och nästa vecka blir han säkert inte lika liten. <3 

Första "kusin" bild :P <3

 Han är sååå söööt <3
Älskar den bilden <3

haha Miss blondin :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar