2012/11/27

HJÄLP!!!

Har nyss kommit hem från terminens sista "hopp kick och snurr" lektionen (teknik/fys)
Det har varit skitkul!!! Jag älskar ju teknik! Jag vill ju liksom veta och kunna hur man gör rörelserna rätt :) 
MEN
min sträckning vill inte släppa...tvärtom :( Det känns som att det blir bara värre och värre...Och jag vill typ bara gråta ibland för att den dumma benet vill inte samarbeta med mig :( Jag vill ju kunna komma ner i spagat igen med vänster benet också, men NEEEJ...den dumma sträckningen som jag kämpar mot i typ 2-3 månader vill inte försvinna....:( Jag vet verkligen inte vad jag ska göra för att få tillbaka "Jag kan sparka högt med vänster benet också" och "Jag kan gå ner i spagat med båda benen" ....

Är det någon där ute i det stora världen som har någon tips VAD man ska göra för att "träna" bort / få bort en sträckning som man haft i några månader???? (Förutom att "Ta det lugnt") Något mer effektivt!?


2 kommentarer:

  1. Ja visst är han :). Världens snällaste hund :)
    Jag vet att dom inte kan det, men man är ju ändå rädd att det ska hända :P.
    Ja hoppas tiden går fort så jag får min lilla son att mysa med :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. aww, det är så fint när du skriver så :) Blir det alltså en liten pojke? :)

      Radera