2012/11/15

MIN åsikt

Jag sitter på bussen och funderar lite...
I många år var det tradition att dansskolan haft uppträde på julmarknaden på stan, och så blir det i år också!:)
Grejen jag inte riktigt förstår att folk vill inte vara med för att "jag vill inte skämma ut mig inför hela stan".... OK!?!? Menar de då att de skäms över att de dansar? Hur kan man skämmas över något man gör regelbundet och "tycker om?"
Jag vill typ visa upp hela tiden vad jag kan och hur bra det ser ut och att det är Askul!!!! Så jag FATTAR INTE hur vissa tänker...




2 kommentarer:

  1. Grejen är att dom kanske inte är LIKA bra som du! Och kanske inte kan dansen lika bra som alla andra. Jag förstår varför man inte vill vara med. Många är osäkra och kanske känner att man vill men inte vågar för att man tycker man inte är bra på det.
    Allt handlar inte om att vissa upp sig! Man kanske älskar att dansa men inte för andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inte heller så bra...och det är inte bara för att visa upp mig, utan jag tycker det är kul! Och ja, jag förstår om inte vågar, men säg inte att "Jag vill inte skämma ut mig..." i mina öron låter det som att "det är töntigt att dansa framför folk".

      Radera