2012/11/29

Zumba / Polis

Då var sista danslektionen avklarat för denna termin. DISCO! :D Jobbigt MEN askul! :D

Efter discon stannade jag kvar på Zumban också. I början var det JÄTTE JOBBIGT!!! Jag trodde jag skulle döööööö....haha men efter ett tag släppte det och då var det bara kuul! :D :D :D
Jag och en till ääääääger alltså! :D Vi är bääääst XD Vi rockar varje gång :D hehe



Sen på väg hem så vem orkar gå när man kan cykla också...MEN problemet är att jag hade inte framljus...eftersom den har frysit!!! :O
Såklart att POLISEN kommer mitt emot...Det första jag tänkte var NEEEEEJJJJ!!!!!
Och som jag hade tänkt...den har saktat ner, och stannat....jag behövde också stanna ju...
Han sa att jag har en fin ny cykel!!! (Cykeln är ganska gammal och det är min systers men jaja haha)
MEN något saknas... MM...JAG VET!! Och då började jag förklara lite...och det gick bra! :D Jag fick leda cykeln hem utan böte XD Polisen gillar mig alltså! :P hehe


1 kommentar:

  1. Klart dom säger det :P Vill man veta vilket kön det är så brukar man oftast få veta det :). Men sen är det ju inte alltid dom kan se det :P.
    Klart du ska ha barn någon gång :D

    SvaraRadera