2012/12/19

Allmänt

Jag har varit asdålig på att uppdatera de sista dagarna, men jag hinner eller orkar inte blogga...sorry

Igår och förrigår var jag och zumbade. AS SKÖNT! Igår kunde jag verkligen bara köra på utan att bli trött! Hur kul som helst! :D 
Sen så hade vi danslärarträff hemma hos J. Hon fixade asgod middag och efterrätt :) Jätte mysig! :) Var hemma vid halv 11 på kvällen :)

Just nu sitter jag i skolan och väntar...maten är fisk och jag hatar det så jag kommer inte äta nåt...ska kanske ut till willys och köpa nåt!? Får se ;)

Idag har jag inget planerat...det blir en vanlig tråkig onsdag...Förutom att när jag kommer hem så kan jag mysa med Tessy :) <3 Hon är så glad hela tiden och gillar verkligen alla :) Älskar henne redan nu fast hon har varit hos oss bara i 2-3 dagar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar