2012/12/13

Ångest

Idag blir det utgång med dem flesta i klassen och min kille <3 
Ska bli asnice för att det är tema också :P LUCIA såklart! :P Undrar hur dem andra kommer vara utklädda :D Men jag har ångest!!! VET INTE vad jag ska ha på mig!!! :/ Men jag ska iaf inte klä ut mig till något speciellt...Ska ha glitter i håret men inget mer...

Jag har fixat mina naglar också nyss. Blev inte super duper bra, men jag är ändå nöjd....det är ju liksom mina egna naglar(alltså inte lösnaglar, vilket skulle vara mycket lättare att måla på) och sen så har jag inte lärt mig att måla någonstans...det bara kommer :P Och jag älskar det så mycket! :D Att syssla med naglar alltså :)

Om typ 1,5 timmar kommer Carro och så ska jag fixa hennes naglar också innan vi åker. Får se vad hon vill ha och vad hon får :P hehe hoppas iallafall att hon blir nöjd :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar