2012/12/30

Fredags

Förresten så hade jag skrivit om att jag beställde min egen julklapp några dagar sen. Kommer ni ihåg?:P nu hade jag fått det, alltså i fredags men jag hann inte skriva nåt då... Det är en
VIT IPHONE5!!!!:D
Jag älskar den på riktigt! Så stor och fin men samtidigt så liten :P älskar att den är smal och lång, att den inte väger nånting :D och kameran är helt underbart!!!!
En grej är inte okej... Har läst att många hade problem med det och fick skicka tillbaka mobilen och byta, sen funkade det... Det är WIFI... Jag behöver logga in till vår nät hemma varenda gång jag stänger ner mobilen bara för en sekund också... Den typ kommer inte ihåg... Skiiitstörande! Ska kanske ringa den och fråga vad man kan gör åt det.

Men nu skriver jag inte mer! Ha det bra allihopa! :) hoppas ni har en bra "mellandagsrea" haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar