2012/12/23

hello folket

Hej o hå ;)
Hur har ni det där hemma? :)
Här hos mig är det ganska okej...Förutom att jag är sjuk :( Men men...det är det jag får av jultomten...haha jättebra present måste jag säga! Kan typ inte andas, har ont i huvudet och sånt...

Har iallafall hunnit att klä upp 2 julgran :) En är hemma hos älsklingen <3 (våran andra julgran tillsammans...de första 2 åren hade vi inget) och sen hemma också hos mina föräldrar och syskon :)
Båda blev väldigt fina, men jag är väldigt nöjd med den lilla som vi har hos min kille. Blev mycket snyggare än förra året! :)

Sen så dagarna består mesta del av att mysa med Tessy <3 Min nya kärlek <3

Och ja...har man överlevt en jordundergång då överlever man i princip allt...så life...here I come XD

Hos min älskling <3

Hemma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar