2012/12/30

Trött tjej

Jag är så trött!!!Har städat, varit och handlat, lagat mat och tog hand om hunden som aldrig vill sova!!! Såååå jobbigt alltså...lika jobbigt att ha en hund som att ha ett barn eller?!?!? Hon vill leka och busa hela tiden....kan INTE sova själv!! Jag måste va där bredvid och sen får jag smita därifrån annars vaknar hon och gråter...HELT CRAZY!!! 
Jag har ont i huvudet också :( Vill typ bara sova lite...

Eller nejdå...jag msåte fixa mina naglar :P Det är ju nyårsafton imorgon och utgång med Carro som gäller! Ska bli så kul! Jag längtar! :D Visar bild på mina naglar sen när dem är klara :P

Förresten så jag får damp på Tele2!!!!Jag gör liksom INGENTING med mobilen (skickar bara iMessages) och så får jag ändå betala en massa extra...Jag SKA ha gratis SMS, jag SKA ringa GRATIS och jag SKA kunna SURFA gratis(använder WIFI också) så jag FATTAR INTE hur priset kan stiga så fort på min förbrukning....Kan inte heller ringa dem nu eftersom det är söndag och klockan är 6...FÅR DAMP!!! Det första jag gör imorgon att jag ringer dem och byter tillbaka till mitt gamla abbonemang tror jag... Vad f*n ska jag betala för extra när jag inte gör ett skit!?!?!?!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar