2012/12/14

Utgång - torsdag

DÅ har jag beställt och betalat båda studentmössan och studentkläder :P Längtar efter att få det hemskickat nu :D

Igår var typ hela klassen ute på krogen. Carro och jag åkte bil med min kille. Han var så snäll så han körde oss :)
När vi väl var framme så målet var ju Husaren i Skövde för att dem hade Lucia tema och klassen skulle ju dansa loss där tillsammans. Men grejen är att det fanns typ INGA där...jag menar det var jätte jätte jätte litet folk!!! :O Har aldrig varit med om att det är så lite folk där. Det var kanske inte ens 50 personer.... 
Min kille och hans kusin och en kompis till var inte med i den krogen. De gick till det andra eftersom "vårat" ställe var ju tom...haha
Så när Carro och jag väl tröttnade på det där dåliga stället så drog vi till det andra där min kille också var. Och HEREGUDD!!! Det var ju liksom fullt det där stället!!! XD 
Kändes lite som att komma från helvetet till himlen...haha :D Alltså förlåt för ordvalet men ni kanske förstår lite bättre om jag säger såhär :D haha

Min snygga Carro och jag hemma, innan festen
 
Matilda, Carro, jag - Husarens TOALETT XD
 
Carro och jag - "Himlen"-som jag kallade stället för den kvällen XD
 
SÅÅÅÅSNYGGGGGT TYCKER JAG
Absolut favorit bilden på oss <3
Du är så jäääääääkla snygg Carro!!! Alla killar kan dra åt H... som inte ser det!!!!
!!!Love you girl!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar