2013/01/18

Heej!
Idag händer det roliga grejer :) 
Först så pratar klassen med Carro via telefon, och så säger hon att hon kanske kan komma till skolan på måndag!!! SÅ KUL! :D :D Jag är sååå glad :D
Sedan så fick vi reda på Svenska B betyg, och vet ni vad!? Jag är GODKÄND!!! :D Jag är sååååå glad!!!!!! :D

Vår hund, Tessi var själv idag hemma i två timmar...det är första gången hon är själv, och jag skulle komma hem till henne först, så jag var jätte orolig typ vad hon gjorde här hemma och så. Jag skyndade mig så fort jag kunde! Och när jag kommer in så blir hon heeeelt galen glad alltså! HAHA 

Nu är hon lugn som tur det är! Det tog liksom en och halv timme tills hon lugnade sig haha XD 
Om några minuter ska jag till DVT för det är tävlingsträning! :) Ska bli roligt att börja med paren :) :P På börjar vi med formationen också, och på måndag får jag min singel dans också! :D :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar