2013/01/31

Ingen energi

Jag är så trött...jag mår INTE bra :( :( :( :( 
Men dansen gick bra idag tycker jag(discon i början)...bättre än förra gången iaf...Nu kunde jag röra på mig utan att ha ont...(eller utan att tänka på att ha ont)....Formationen gick SKIT...nästan ingen ( inkl.mig) kom ihåg halva dansen...Det är ju tävling om 3 veckor. Jag kände mig så hemskt dåligt :( Det var kanske därför Zumban inte heller gick bra efter...Jag mådde inte så bra, jag försökte ge allt, men alla energi var borta efter några sekunder... :/ 

Tur att jag är ledig imorgon från skolan så jag kan sooooova imorgon! Ska även träna på min singeldans imorgon på tävlingsträningen...Jag kan typ inte den heller :/ Eller jag kan stegen, men att göra det snyggt och med musiken går inte så bra än...haha (Jag är alltså för långsamt för jag måste tänka vilket steg kommer efter vilket)

INTE jätte mycket kvar!!! :P Jag SKA vara nere i splitt innan terminen är slut!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar