2013/01/24

Kramp...

Hej hej HELG! :D 
Ja...jag vet att det är "bara" torsdag, MEN jag är ledig imorgon! :D khm...VARJE fredag :D 

Jag har ont i mitt vänstra bak lår...det känns som att när man håller på och får kramp i vaderna...har ni känt det nån gång? Men då rör du på den så att den äckliga känslan försvinner...det där äckliga känslan känner jag vid varenda steg :( Såååå dåligt... Men men...det är bara idag och imorgon jag behöver överleva, sen kan jag vila upp mig på helgen :)
Ska ha disco och sen formationsträning idag. Vet inte än om jag ska vara med på Zumban också eller om jag ska skippa det idag...har längtat så mycket ju ( sen i tisdags haha) att det ska bli torsdag och zumba...så jag vet seriöst inte om jag ska stanna eller inte...jag tror jag får se hur jag kommer må efter 2 timmars disco träning :)

Please help me Ice Power!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar