2013/01/01

Nyårsafton

Hello Everybody! :D
Fy vad kul jag hade igår alltså! Det var det bästa nyårsfirandet i mitt liv hittils :P
Carro och hennes kompis hämtade mig på kvällen vid halv 7. Vi åkte hem till hennes kompis, fixade förrätt, middag och efterrätt :) Det var väldigt mysigt tycker jag :) 
Därirfån åkte vi till Skövde vid kl 11 för att vi ville vara på stan vid 12 slaget. 
På torget var det ganska mycket folk precis innan 12 slaget :) Och då smällde det :P Askul var det ju! 

2013 :D

Vi drog till Husaren direkt då det varas mycket folk...Garderoben var fullt så vi fick hålla jackorna i handen tills vi inte bara la ner dem nånstans för att det var jobbigt at dansa sådär. Vi dansade i runt 2 timmar, sen fick jag gå för att ta bussen hem...Tråkigt, men det var jättekul! :D Tack Carro för kvällen <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar