2013/01/20

Träningsvärk <3 love it

Har väääärldens träningsvärk!!! Alltså jag vet inte om jag ska skrika, skratta eller gråta!!! Jag kunde inte ta av mig mitt linne och tränings BH!! Det är alltså ILLA!!! Hahaha
Igår skulle jag ju sova på natten och det gick typ inte... Jag hade så ont! Jag ville bara att det skulle bli morgon...
Jag är rädd att behöva sova nu igen eftersom det gör så ONT!!!
MEN!! Formations träningen var skit roligt!!!! Jag längtar efter torsdag då vi tränar det igen!:D
Imorgon börjar terminen(dans) och jag börjar med barn danserna :) sedan ska jag få min efterlängtade singel dans :P Får se om jag klarar allt imorgon med träningsvärk... Grejen är att jag lärt mig en sak...det låter såhär "NO PAIN NO GAIN" ;)

Idag har jag även tagit fram mina tåskor... Det gjorde jätte ont (på grund av träningsvärken) men jaja... Vem bryr sig... Haha

Här har ni lite bilder... Mina blåmärken är assnygga!!! Ska man ha blåmärken så ska dem vara ordentliga!!! Har haft en danslärare förut som sa att gör man fel så ska man göra det stort... Hellre stora misstag än små rätta steg... Samma med blåmärken då :D har man det så ska det va stort!!! Haha



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar