2013/02/01

Dagens träning

Har varit och tränat idag som jag hade redan skrivit om förut. Det gick väldigt bra, men jag typ inte orkar dansa en och halv minut...Det kan kanske bero på att dansen är ny och att jag mådde inte speciellt bra heller...Hoppas på det bästa nästa gång! 
Formationen gick 1000 gånger bättre för mig än vad det gjorde igår...Jag hade liksom suttit med mobilen och kollat på stegen hela tiden! Det konstiga var att läraren sa igår att alla kunde komma idag och träna på steg...vi var bara 5 som kom av 16!! No comment... Hoppas bara att allting sitter tills på torsdag! Jag och Fanni(min syster som är också med i formationen) ska iaf öva VARJE dag minst en halv timme så att ALLTING ska sitta!!!

Ne, nu måste jag dra...har ont i huvudet, magen och tanden självklart :/ 
God natt på er :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar