2013/02/14

Mysdag :)

Igår var jag och tävlingstränade lite. Det gick ganska bra. Våran pardans med A. är klar nu iaf :) Får se om vi tränar hur bra vi blir tsm :) Vi dansar väldigt mycket Jazz tillsammans i vanliga fall, men disco är ju en heeeelt annan grej :) Ska se :) Roligt kommer det säkert att va! :) 

Singeln vet jag inte alltså..Jag fick ju en helt ny dans, som jag tycker om. Den är enkel som gör att man kan ta i mycket mer...och eftersom jag gör det så orkar jag inte ens dansa den en gång hahaha....Öva öva öva öva...

Just det jaaaa...på morgonen var jag och Doris och dansade med ett gäng barn ocksåi Ekedalens skola. Det var riktigt kul! 26 barn ville lära sig dansa igår :) SUPERKUL! :D 
Lokalen var bara lite sådär...Ingen luft alltså! Solen sken in genom fönstrarna, men man kunde inte öppna dem för att få in lite luft...Det var i en gymnastiksal...


Sen på eftermiddag var jag ute och gick en runda med mamma och Tess :) Lite mysigt inne i skogen, vi sjön och slottet :)
Ja...alltså sjön ligger ju precis bakom oss men det är täckt av snö :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar