2013/02/19

VILL HA!!!

Har träningsvärk i magen....jag fattade inte varför tills nu då jag kom på att igår på "styrka för livet" lektionen var vi på gymmet, och jag gjorde en massa sit-ups på situpsbänk XD haha :D ASBRA! :D

Igår har jag även haft barngrupperna, där jag började lära ut danserna som barnen ska visa upp på terminsavslutningen. Denna gången blir det en stor dansföreställning :)

Sedan stannade jag kvar och dansade Zumba! :D Det var A. och I. som hade passet, och jag har typ aldrig varit med när dem hade det, men det var SKITKUL!!! De är duktiga!!! :D 
Jag ska Zumba idag också! :D Men idag är det den "vanliga" zumbapasset med J. :) SÅ KUL! Jag längtar!!!! Innan zumban så har jag även 2 danslektioner :) Disco teknik och street :)

Har hittat det nästa skalet jag SKA ha!!!! JAG VILL HA DET NU!!!! ÄLSKAR DET!!! :D <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar