2013/03/11

Allt och inget

Hej hej
Jag har inte bloggat på ett tag nu som kanske alla märker... Jag tycker ibland att det blir för tråkigt att skriva saker ut på nätet för folk som man kanske inte ens känner, sen så mådde jag inte det bästa det senaste..,

Men nu så tänkte jag skriva några rader iaf... Mitt schema är typ fullt... Igen... Men det känns ändå som att jag inte gör så mycket... Man blir så van så snabbt vid att göra mycket saker...

Just nu(som alltid annars) tänker jag på dans hela tiden... Tycker att skolan är skit tråkigt... Vill bara sluta och kunna dansa i heltid :))

Nästa disco tävling är på lördag... Det var tänk att jag dansar par också men min partner har skadat sig så det blir bara grupp och singel. Hoppas såååå mycket på ett prick nu i singel... Jag vill verkligen komma upp i guld innan jag lägger ner (i kanske bara 1år) :)
Idag lyckades jag boka en stuga också inför SM... Fanns typ inga hotellrum kvar att boka!!!heeelt sjukt!!!
Ne, nu ska jag sluta babbla.

Har förresten försökt bygga egna naglar till mig och mamma :) den blåa är mina och den lila är mammas :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar