2013/04/04

Lite tjat om nästa tävlingar

Dåså...Har anmält mig nu på ALLA (2) näst kommande tävlingar. En rikstävling, och en regions. :) På regionstävlingen så kommer jag köra lite nytt också....Och då menar jag HELT NYTT för min del...
SingelSTREET 16+....nu ökar jag chansen för dem bra att få prick...haha...Alltså ju fler det är som tävlar desto störra chans är det att inte bara den får prick som kommer 1:a :) Snällt av mig va!? :D

Och sen så liite nytt då att jag och Angelica kommer tävla i par :) Lite skojigt! :D Jag har ju inte tävlat par på länge, så det ska bli kul! :) Och på den tiden när jag gjorde det så var det ju inte tillåtet att hoppa splitt eller kicka i brons klass, men nu så! :D

Längtar lite efter imorgon då vi sätter igång med träningen :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar