2013/04/15

Måndag....

Hotell bokat och klart inför EM i juni i Örebro! Så skönt! MITT I STAN också! :D hihi 
Ska ju tävla bara på onsdag, men har man chansen att få titta på dem bästa i europa i singel så tar jag chansen och stannar kvar en dag till! :D Ska bli asroligt ju! Längtar bara mer och mer!! :)
Och snart är det studenten också!!! Kan liksom inte vänta längre!!

Fick lite panik förra veckan då jag fick reda på att det är bara 3 gånger kvar av danskurserna!!! :( :( :( Det är ju lite speciellt...första gången då mina barn ska visa upp mina koreografier på saga, och de 3 sista gången då jag dansar på DVT på ett tag förhoppningsvis. KONSTIG!!! Blir lite ledsen om jag tänker så, men livet går vidare, man måste utvecklas ju! ;)

Snart tar jag cykeln och cyklar mot dansskolan då jag ska ha mina 2 barngrupper. Sedan ska jag hem och jag tror jag drar direkt till min kille då jag känner mig väldigt trött redan nu. Ska bli skönt att lägga sig lite. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar