2013/04/11

tjat om dagens händelser

Då tog denna torsdag också slut. En ledig torsdag ;) vilket är väldigt skönt! :) Har varit ute och promenerat med mamma och hunden lite i eftermiddags. Sedan blev det så att jag satte mig framför datorn hemma och letade studentklänning...Och vet ni vad!? Jag hittade! :) Har även beställt det! Ser väldigt bra ut på bild tycker jag, så nu hoppas jag att det ser minst lika bra ut på mig också :) Det får vi se om några dagar ;)

Sedan var det ett tag så att jag inte ska gå på studentbalen...Men nu blir det kanske ändå så att jag ska gå. Mamma låter mig inte missa det haha :) Snäll mamma :P Iaf, det blev lite att jag kollade andra balklänningar också än det jag hade velat ha från början, men jag är liksom kär i den blåa...får se vad jag ska ha tills slut :) Är völdigt nyfiken själv också haha :)

Kl 18.00 var jag på dansskolan redo för att dansa lite disco :) Jag tycker det är så häftigt med alla hopp, och snurr och kick och så :) Det är bara min kondition som inte gillar disco, men men... den får väl stå ut ändå. Det är liksom JAG som bestämmer haha :) Sedan var det formationsträning vilket tyckte jag gick inte alls bra för min del :/ Och sist stod det en timmes Zumba på schemat, men jag orkade inte. Jag hade så ont i min vänstra vad så jag kunde inte göra allting fullt ut. Jag försökte, men det gick inte...jag hade verkligen ont! :( Och det har jag även nu fast jag bara sitter :( Jag gissar på träningsvärk, men vet inte riktigt vad det är.

Nu ska jag dra mig till min kille, duscha och sen sova. imrgon ska jag till skolan och repa slutproduktion ;)

God Natt Alla Dä Ute! ;)

Situpsen varje dag börjar ge resultat :D :D :D





1 kommentar: