2013/06/30

Lite roligt

GUUUUD, det var länge igen jag inte bloggade...men jaja, så kan det gå. I veckan var det EM i disco! SÅ SUPERDUPER ROLIGT!!!! Det ända jag inte gillar är att det är slut nu...:( Vi kom 6:a! Alltså 6:a bäst i EUROPA!!! Så sjukt bra ju! :) Många inte ens får chansen att representera sitt land på en sån tävling :) Och det är nog inte heller placeringen som är viktigt utan upplevelserna, alla träningar innan och allt sånt! :) 
Hinner jag idag så laddar jag upp några bilder :) 

Sedan har jag fått jobb i Skara Sommarland, som XP kiosk personal. INTE så kul, men man tar chansen ändå! Jag jobbade en dag som det, och det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Jag lärde mig  kassan på noll tid, att göra sockervadd, "mjukglasstekniken" och sånt :) Men förr igår fick jag ett samtal om jag kanske ville byta, få ett vanligt schema och jobba på attraktioner istället! Vad tror ni jag sa????? :D :D Ingen tvekan! JAAAA!!! :D Så igår åkte jag till Sommarland, skit nervös och sånt, fixade allting och jobbade en hel dag, med en massa barn (som jag älskar så mycket -  alltså att jobba med barn haha) 
Idag är andra dagen! :) Hoppas jag inte glömt bort hur grejerna funkar :D haha


Jag jobbar på tekopparna - alla vet nog vad det är :)

På fyren :)

Och skepp o`hoj :)

Riktigt roligt jobb jag har fått, om jag tänker på att jag trodde att jag inte kommer göra nåt hela sommaren :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar