2013/07/18

Förändring :P

Sådär. Då var det lite att skriva om nu igen :) 
Söndag, måndag och tisdag jobbade jag. Dagarna såg exakt likadana ut, förutom att jag börjar och slutar på olika attraktioner varje dag....men men, kul är det iaf! (Inte lika kul när vädret är superbra och jag själv skulle vilja bada och ha kul och så)
Igår var det tänkt att jag skulle va med min kille, men han behövde jobba så det blev inget av det. Jag solade istället hemma (känns inte som att jag brev nåt brunare) och samtidigt bestämde jag och Cicci att vi drar till Sommarland imorgon(alltså jag menar idag) :D 
Så nu är jag hemma, käkar frukost och gör mig redo för en dag på sommarland SOM GÄST :D 
Ska bli as bra hoppas jag!!! Synd bara att dem andra vi frågade jobbar och inte kan komma :( Men det får bli nån annan dag då :)

Igår har jag även testat en grej igen som jag alltid velat kunna göra, men alltid när jag testade så såg det skit dålig ut.... 

Före....(15 mars 2013)

Försökt för typ 1 månad sen sist....(inte heller nöjd)



Men när jag testade igår (17 juli 2013) så såg det helt annorlunda ut :D
Nöjd denna gången! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar