2013/07/12

Rolig besked

12:e Juli =  antagningsbesked för högskolor :)
Jag har bara sökt 3, då mitt mål var ju att komma in på en danslinje (vilket jag gjort) men jag tycker ändå det är kul och veta om jag kommer in på högskola också eller inte....så jag var typ lika nervös som alla andra som väntade på svar. Och idag när jag loggar in så står det bredvid mitt första val: "ANTAGEN"  YESSSSSS :D haha :D Skitkul! :D Jag är faktiskt ganska glad. Hade jag inte kommit in så hade jag varit nervös inför höstterminen 2014. Då ska jag ju plugga på högskolan! Jag ska absolut inte sluta dansa!!! Men en högskoleutbildning vill jag ha! Så jag går 1 år på Löftadalen, sen 4 år på högskolan då (och dans bredvid såklart!!) :) Sen får vi se :D Förhoppningsvis dansar jag vidare :D 
Men beskedet idag gjorde mig glad, så jag gick och skickade tillbaka blanketterna till Löftadalen om internatet och sånt :D 
Sen är det så att jag är hemma och ligger och solar :D 


Igår var jag ute och sprang 5 km på 30 minuter :D Bra gjort ifrån mig tycker jag :D Jag som HATADE springa för 2-3 månader sen :D Och sen gjorde lite sit-ups hemma och stretchade efter :)
Jag var duktig igår :D 


Kollade även på cykeltävlingen. 
As söta ungar som skulle cykla 1 km på tid, några kunde vart typ 4 år :D
(På bilden är det inte barnen som cyklar, men det fattar ni kanske :D )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar