2013/08/27

Andra dagen :)

Andra dagen på skolan började med asgod frukost!! :D Sen en halv timmes uppvärmning och sedan första lektionen var balett i 1 timme och 20 minuter! Ingen nybörjare balett var det :) Riktigt kul! Svettigt, jobbigt, ibland svårt och riktigt riktigt kul! :) 
Sedan hade vi även modernt i 80 minuter också :) Så himla kul att dansa dem typiska moderna stegen :D Inte bara titta på utan även göra det själv! :) 

På eftermiddagen hade vi "lärakännavarandra" timmar....förhoppningsvis kan alla allas namn nu...Okej, jag kan erkänna att jag har problem med vissa namn, men det är bara att komma ihåg :D 21 namn inte så jätte mycket, men för mig som har svårt för att komma ihåg saker...hmmm :D Inga fler kommentarer :D

Jag var så trött idag efter dem 2 danslektionerna så att det inte är sant. Det bara suger ut energin... Mellan kl 4 och 5 så somnade jag i typ 20 minuter, och jag kan bara säga att det blev nästan bara värre...haha :D Man ville ju sova mer :D 
Men efter kvällsmaten så gick vi ut till Ica med några i klassen som bor också på skolan, köpte lite extra mat och godis gjorde jag :D Man förtjänar faktiskt lite godis efter hårda träningspass :D hehe

Och sen var vi bara, hängde, pratade och sådant man gör när man inte har så mycket att göra :)

Men just nu känner jag mig väldigt trött! Är väldigt glad för att jag får gå här och får lära mig en massa!

Imorgon vaknar jag vid 7.20 typ, så jag tror jag går och lägger mig, kanske kollar på en film en liten stund, men jag måste vila!! Garanterat träningsvärk i mina vader imorgon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar