2013/09/19

OOOOONNNNNNTTTTT

En rolig, jobbig, och svettig balett lektion på morgonen...SEN kom helvetet!!! FYYYYYYY! Stretch...
Jag älskar att stretcha egentligen...men det här...det här vill ingen gå igenom jag lovar!! Det är liksom inte spagat stretch och sånt...Det gör också ont, men det här! Har nog inte varit med om nåt sånt som gör såhär mycket ont! Jag typ grät vissa gånger...Gjorde nog bara inte det för att dem andra var också där...haha men fyyyy....jag längtar INTE efter nästa veckans stretch :/ 
Okej...nu räcker det med klagandet....jag var bara tvungen att skriva ur mig smärtan
Just nu håller jag på med att uppdatera min iphone :D 2 girls i klassen håller på och pillar med den nya OS hela tiden och nu vill jag med ha det för att det är så himla snyggt!!! :D Om hela 8 minuter så har jag det också :D Happy girl ;)

Hoppas ni har det bra :) 
Vädret är underbart här. Solen skiner och det är asvarmt...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar