2013/09/22

Saknar dansen hemma

Efter en hel helg hemma i Tidaholm är jag nu tillbaka i Åsa, men saknar Tidaholm redan nu....
Så himla mysigt är det hemma <3 
Och dansen där! Jag saknar verkligen DVT! Att ta kurser, ha kurser och dansa DISCO!!! Jag saknar det verkligen enormt alltså!
Har hittat en liten kort film från olika danslektioner på DVT. Alltså jag blir seriöst tårögd haha


Nu har jag då bokat in mig på tävlingar från och med nästa vecka! :)
Så nästa vecka blir det jazz tävling! Första gången ever!! :D
Veckan efter blir det regions tävling i Disco i Örebro
och veckan efter det blir det rikstävling i Disco i Eskilstuna :) 
Om jag är taggad? Både ja och nej :)
Jag är astaggad för att jag vill tävla igen, men är otaggad för att jag har inte tränat disco på aslänge....måste börja träna snart! Ska nog göra det i vecka så det känns bra när det är dags :)

Nu ska jag sova och tagga dans imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar