2013/10/21

Min helg och lite shopping

Har varit hemma i helgen (hemma på riktigt, inga tävlingar eller så) och bara chillat i lördags! Jätte skönt att känna att man är hemma på riktigt! 
Igår åkte jag och W. till Göteborg för lite shopping och en snabb runda till hans frisör kompis som klippte både honom och mig(han är egentligen bara killfrisör men men...;) )
Och sedan har jag åkt till skolan och han hemåt igen.

Sen så vet jag inte riktigt vad min tå håller på med...Den svullnade upp tills nu igen! :( :( Nu kan du tån snälla lägga ner och fungera igen som du ska för jag hinner och orkar inte med dig längre :(


Nästa vecka är det höstlov!!! Och ZUMBA hemma!!! :D Jag längtar såååå!!!! <3

Det här fick följa med mig hem igår
Plånboks skal till mig <3

Bieber skal till min lillasyster ;)

Och lite tyg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar