2013/11/29

Nackspärr... :(

Hjäääälp!!!
Igår efter kvällsmaten gick Jonna, Ida och jag till danssalen för att köra lite zumba. Askul!!!! :D Jag älskar ju det, men vet ni vad...jag sträckte nacken på nåt konstigt sätt....nu har jag världens nackspärr och vet inte vad jag ska ta mig till så ont det gör. Jag kunde knappt sova i natt, grät flera gånger....
Och snart börjar dansklasserna....alltså jag kan inte hålla huvudet uppe, går inte bra när jag ligger heller....jag vet inte vad jag ska göööörraa!!!! Och det värsta är att våra lärare säger att man ska röra sig som vanligt med nackspärr för att då går det över...man fan alltså jag har verkligen jätte jätte jätte ont!!! Jag kan sitta på lektionen och röra på huvudet försiktigt under tiden, men jag kommer aldrig kunna vara med på riktigt... Åhhhhh :( :( :( 
God morgon förresten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar