2013/11/01

Vill stanna hemma

Har varit och Zumbat igår en sista innan skolan börjar igen. Kommer sakna det så mycket! 
Just nu ligger jag i sängen och kollar gossip girl. Mysigt!


Senare idag ska jag fika med Carro, ha danskalas och kanske hinner jag tävlingstränina också lite inför imorgon. 

Har ångest över att höstlovet är snart slut och jag måste tillbaka till skolan. Alltså jag vill dansa, men jag vill vara här hemma. <3 det här är mitt riktiga liv... Trodde att det kommer bli jätte bra att flytta hemifrån såhär men nja... Nu när jag är hemma en vecka vill jag inte åka tillbaka.. Som sagt, inte för att jag inte tycker om skolan, för art jag gillar det verkligen! Och att dansa hela dagarna... Men saknar ändå dem andra saker jag gjort i min vardag annars... 

Ne, nu ska jag sluta klaga! Jag överlever väl ett år med bara dans, spelar ingen roll var i världen :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar