2013/12/14

hemma och lucia

Känns så fruktansvärt kul att vara hemma....på riktigt...inte vara för en och en halv dag, utan en hel månad!!!! Kommer ju sakna dansen enormt!!! Men det blir 2 zumba klasser till innan jul så jag får njuta av varenda minut där istället :) 
I fredags när jag åkte hem från skolan, så har jag även spenderat en timme på nordstan innan jag tog tåget hem för att köpa lite julklappar. allting är inte inköpt än, men jag har faktiskt hittat lite saker så det gick bra :) 

Just det ja, i fredags gick jag luciatåg i skolan....förhoppningsvis min sista...jag kan inte sjunga, blir så himla nervös och illamående när jag ska göra det.... 
Idag på morgonen var jag här hemma på biblioteket där det var luciamorgon. Min syster var med och dansade med några andra danstjejer. Sååå fina och duktiga dem var! 
Och faktiskt FÖRSTA gången jag var med om när någon svimmade under lucian...lite läskig... :/ inte alls kul om ni frågar mig....

Sen under dagen kollade jag på VM i jazz och modern dans :) Så fin! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar