2013/12/09

Nya mål

Jag har gått runt nu i flera månader och tänkt bara på hur fet jag känner mig... Varje liten tugga mat får mig att tänka på att jag kommer få större mage och mer fett av det där... Det är alltså inte okej att gå runt hela dagarna och tänka på hur man ser ut... Men grejen är att alla säger att man ska känna sig bra i sin kropp och då är det okej... Men nu är det såhär att jag känner mig inte bra i min kropp... våras och sommaren bestod av väldigt mycket träning inför EM med formationen. Vi skulle springa mycket för att bygga upp konditionen och sånt. Jag åt inte alla mycket mat för att jag inte behövde det... Nu springer jag ingenting och äter väldigt mycket... Men även när jag inte äter mycket så känner jag mig stor och fet... Jag tränar varje dag väldigt mycket, men jag får en helt annan träning nu än förut... När jag sprang så märkte jag direkt att kilona och fettet försvann!! Sjukt bra ju! Men eftersom jag inte kan springa nu så tänkte jag istället att jag ska styrketräna, såna basic grejer och tänka på vad jag äter och hur mycket!!! Ska säkert bli svårt i början... Speciellt den här veckan i skolan då jag kan bara äta det jag får... Men när jag kommer hem på fredag... Då kommer jag börja på riktigt... Ska kolla hur mycket kalorier jag äter och kolhydrater... Fettet ska bort från min kropp har jag nu bestämt!!! 
Finns en tjej på insta som jag följer och hon tränar supermycket, äter kontrollerar och hennes kropp blev helt fantastisk! Varför skulle inte jag också klara det??? Klart jag kan! Bara lite vilja!! Jag var ju på väg i somras!! 
Enda problemet med mig är att jag är ganska lat... Men jag får ändra på det nu och jobba för mitt mål :)
Så ni kommer kanske få från och med nu veta hur det går för mig med det här... Får hoppas att jag kommer orka äta rätt och bra mat!!! Håll tummarna! Jag ska verkligen göra allt för att lyckas! 10 kg ska bort!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar