2013/12/18

Zzzzzumba :D

Har varit i Skövde igår lite med W och hans bror. De skulle klippa sig, och sen skulle vi handla lite julkappar om vi hann...men vi hade typ bara 30 min kvar efter frisören så jag bara hann köpa en present. Ska åka dit kanske imorgon också och på måndag? Vi får se ;)
Vi hade så lite tid där bara för att killarna jobbade till kl 3 och jag ville gå på zumba som började 17.50.
Zumban var superkul fast jag kände mig som en dålig nybörjare....:( 
Sista gången innan jul blir det imorgon :) Längtaaar! :D :D

Jag fick även med mig hem en massa zumbakläder som J. gav till mig eftersom hon inte vill ha dem längre...några är ju helt oanvända typ! :O Hon är sååååå himla snäll så att man inte kan tro att det finns så snälla människor i världen!!! <3 
Så imorgon kommer jag ha på mig zumbakläder på zumban :D :D 
Lite nice också att få kläder såhär innan jul :D Ni kan tänka er hur en zumbagalning blir när hon får zumbakläder :D 
TAAAACK!!! :D :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar