2014/01/31

Dans dans och mera dans

Knäna pajjade....vänster knät sa "nej" på jazzen idag, men jag sa "jo" så körde ändå...
Höger knät var mer bestämd på streeten...Kunde bara markera nästan hela tiden för att jag hade ont :( 
Har fortfarande ont, och ondare gör det nu när jag är inte lika varmt som när vi dansade...:( Svullen är den också liiite....Förstår inte varför...Har ju inte gjort nåt så att det skulle göra ont :( :(

Ska äta middag snart (pannkakor med sylt och grädde :D mummmmmmssss )
Sen väntar en lång resa hemåt ;)
Hoppas att alla bussar och tåg är i tid så jag kan vara hemma i tid ;)

Titta vad jag hittade på facebook och sen på youtube ;)
Filmklipp på zumba passet som jag hade skrivit om för några veckor sen ;) 
Jag står framme i den turkosa linnen och svarta hotpants :P Syns att jag är trött :D Men åhhh vad jag älskar det!!! <3 Bara en vecka kvar så står jag där igen!!! LÄNGTAAAR :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar