2014/01/14

DANSforum idag oxå

Imorses det där inlägget om att jag hade ont i hela kroppen varade bara under frukosten, sen försvann det faktiskt...inte helt, men kunde gå runt utan att tänka på det ;) SKÖNT!
Idag dansade jag väldigt mycket...har nog kanske aldrig dansat så mycket under en dag....blir runt 7-8 timmar om jag räknar rätt ;) 
Just nu har jag verkligen ont överallt, men är rädd att det kommer bli värre imorgon när jag vaknar haha...
Efter skolan idag så åkte jag in till Göteborg igen till Dansforum för att ta lite klassen.

Först blev det Zumba!!! :D Var riktigt kul med en duktig instruktör, men slår absolut inte zumban hemma... Vet inte...kommer kanske aldrig tycka att zumba någon annanstans ska vara lika kul som hemma? Eller så måste jag bara leta supermycket? 
Efter zumban blev det contemporary och sist commercial jazz.
Så ja, dagen var superlång och jag är superdupertrött!!!!!
Därför ska jag gå och lägga mig sova NUUU!!
God natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar