2014/01/16

ingen kontroll

Var inte på Zumban igår, min kropp var emot så jag gav upp kämpandet. Ska gå nästa vecka istället.
I skolan idag kände jag mig ganska så trött, fast jag legat i sängen igår hela kvällen...Kan bero på att jag kollade OTH till 12 och fick ändå inte mycket sömn? :/ Vet inte riktigt.
Idag slutade vi(eller jag) tidigare än någonsin...kl halv 2 gav jag upp och kom till rummet, började tvätta mina kläder och städade lite. Vi skulle ha stretch, men läraren åkte hem (hon hade sina skäl) och då skulle vi stretcha själva eller göra saker som vi behöver...Jag vet inte vad som hände men jag mådde så illa...alltså jag kände mig snurrig och hängig på jazzen och streeten också på förmiddagen men efter lunch så började jag skaka typ och kände hur pulsen var uppe i halsen och sånt...Vet inte varför, vet inte vad det var och vad det är, men jag jag kunde bara inte vara i danssalen....Alltså jag var spänd i hela kroppen, kunde inte slappna av fast jag verkligen ville och försökte. Det var lika bra att komma därifrån och göra något annat. Just nu är det lite bättre, jag är fortfarande lite spänd och skakig, men är mycket bättre....Behöver kanske sova lite!? Helt sjukt vad kroppen kan hålla på med utan att man har kontroll på det som händer... :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar