2014/01/20

Tåskor och lite annat

Träningsvärk i axlarna och vaderna? Får glömma det när det är dags för danslektionerna...dagen började med floor barre, och då jobbade vi med typ bara arm styrka... fatta att mina axlar och nacke inte tyckte om det....en massa planka blev det också idag... gå upp på relevé på två fötter gick sådär när jag ville testa det innan lektionen. Vaderna sa emot, på baletten skulle vi hålla balansen på ett ben och på relevé såklart...alltså mina vader bråkade såå!!! Men jag vann!! :D  Har haft våran första 5-10 minuters lektion på tå också ;) Tror det var mest för att alla ska känna hur det känns att stå på tå och sånt :) Ont gjorde det, men tror jag kommer vänja mig fort igen :D Längtat efter att få dansa med tåspettskor igen :)
Min dröm är att äga ett par röda tåskor <3 så vackra är dem!!!

Har förresten anmält mig på audition till musikalen Hair som ska sättas upp i Skövde med premiär på slutet av augusti :) Audition är om 2 veckor, den 1:a och 2:a februari.
Lite nervös är jag, men man kan bara göra sitt bästa och hoppas på att dem vill ha mig med :P
Och om jag nu kommer med så blir det inga tävlingar för min del den här terminen för att alla repetitioner blir på helger och tävlingarna brukar också vara på helger ju. Men det kan jag leva med tror jag :P Tävla kan jag göra nästa termin också, men att vara med i musikalen Hair går inte riktigt att göra nästa termin:D så OM jag kommer med så skipper jag tävlingar :)
 HAIR! Min favorit musikal!!! :) ÅÅÅÅÅÅ hoppas hoppas hopppas!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar