2014/02/13

Hostan...

Har varit och testat att Zumba i måndags....Gick inte alls bra...Jag typ var upptagen med att hålla tillbaka hostan, och sen fick jag även gå ut lite för att hämta andan, hosta lite extra, tårarna rann så mycket jag hostade...Gick tillbaka, körde lite lätt, bara för känslans skull...Jag ville bara få lite Zumba feeling, men jag kunde inte alls ta i, jag bara var där... :( Fick sitta på slutet också då jag inte orkade...Men jag är stolt att jag orkade så mycket också som jag gjorde. Och konstigt nog så mådde jag nästan lite bättre på tisdag, kanske också för att Bisolvon som jag började ta på söndag innan, började värka ;) 
Igår var jag i Ekedalen och hade sportlovsdans för barn. Jag gjorde en hiphop och en disco dans som dem fick lära sig. Duktiga barn det var där! :) Även tidningen kom och tog några bilder och filmade. Får se var filmen hamnar ;) Hostan fick jag kämpa emot även där, och det var mycket ansträngande att prata samtidigt... :( men jag överlevde! ;)
Idag är en sån dag då jag njuter av att inte behöva tänkta på hostan, den börjar faktiskt ge sig lite...Inte helt, men det är betydligt bättre än vad det var för 2-3 dagar sen! ;) Kan kanske vara med fullt ut på måndags Zumban? :) :) :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar