2014/02/26

Jobbigt

Så hemskt och framförallt jobbigt att inte kunna få ner luften...det går inte att andas...speciellt inte när jag hostar... :( känns som att jag håller på och drunknar fast utan vatten då...haha...eller nej...inte haha, det är fan inte kul :( :( :(

Just det! Glömde berätta...Läkaren igår sa att jag ska sluta dansa ett tag!!! Haha...jag tänkte ba "är du dum i huvudet?!..."
Och just det ja...det jobbiga var att jag inte fattade typ hälften av det han sa...han är inte svensk, vilket jag inte har nåt emot, men han kan inte prata så man förstår!!!!!! Hur kan en sån jobba som läkare? På riktigt...jag var tvungen att lyssna suuuuper noga och då fick jag också fråga om typ nästan allting. :/ JOBBIGT!!!
 
Såhär såg mina naglar ut i måndags... Kaviar nagellack :) tycker dem blev jättefina, enda problemet var att jag tappade alla kulor inom en timme... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar