2014/02/04

Sjuk/väntar

Har sovit lite längre imorse, hostade väldigt mycket och halsen kändes värre än igår. Fixade varm te, drack upp typ 1 liter eller mer, och nu känns det mycket bättre. Gick sen till danssalen och hann med att titta typ 15 min av baletten. Ska bara titta idag, dricka massa med varm te för att må bättre sen och kunna dansa imorgon! :) Det är målet iaf :)

Samtidigt som jag försöker kämpa mig till en frisk kropp så sitter jag och väntar spänt på ett besked från audition som jag gjorde i söndags...Kollar mailet nästan varje halvtimme ifall jag fick nåt...men neeeej, inte än... Hoppas verkligen att dem inte drar ut på det jättelänge för kan inte vänta meeer! Jag vills å gärna komma med, dansa en massa, stå på scen i hela september och repa varje helg och sånt...Har inte ens anmält mig till någon tävling den här terminen för att jag vill verkligen vara med i musikalen!!! :) HOPPPAS HOPPPAS HOPPPASS!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar