2014/03/21

Föreställningsdagen

Föreställningen är över nu! 
Idag har jag skrattat mycket, varit glad, gråtit, varit ledsen, var nervös, pirrig, hade roligt, hade hemlängtan....ja... Det hände en del.
Vi började dagen med frukost vid 8, bussen åkte mot Varbergs teater kl 8.45. Var framme runt 9.15, värmde upp, hängde lite, och körde igång genrepet kl 11.00! 
Senare blev det lunchpaus och "gå ut på stan och gör vad ni vill" paus från typ 12.30 till 17.00!
Vi åt lunch först, sen gick Emelie R, Malin och jag till espresso house. Tog en fika och bara satt där och diskuterade lite saker :) trevligt var det iaf! :)
Härifrån gick vi till fästningen en sväng :)
Härifrån fick vi till Ica för o köpa dricka :) och därifrån tillbaka till teatern :)
Jag och Emelie L fick sitta i kassan innan föreställningen och sen släppa in folk :)
Här var vi jäääävligt glada och taggade och lyckliga!! :D 

Men sen, när föreställningen drog igång och vi hörde dem första tonerna och första dansstegen... Shit vad jobbigt det var! Men jag höll mig!! Jag rös, men kunde stå emot att gråta! :) 

Vid den sista dansen för 1:orna(alltså min klass)... Ne, det var det jobbigaste.. Jag älskar den dansen, jag älskar låten, och den blev så himla fin!!! Och det var så humla jobbigt att inte få kunna vara med och dansa! :( :( jag ville verkligen inte gråta, men kunde inte hålla tårarna tillbaka :'( :'( 
Men måste tillägga att tjejerna var såååå grymma!!! Jag är så stolt över att jag ändå är en del av dem <3 

En bild på dansen som fick mig o gråta <3 SÅÅÅ duktiga alla var, så fina klänningar, så fin koreografi, så fin låt... Allt var perfekt <3

Just nu sitter jag i Göteborg och väntar på mitt tåg som tar mig till Falköping. Den går om 30 minuter... Tråkigt ovh sitta här o vänta för att jag somnar snart, men skönt att få komma hem ändå! Till Falköping kommer min älskling och hämta mig med bil <3 jag räknar med att vara hemma vid halv 1 inatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar