2014/03/12

Nytt på G

Täpp i näsan!! :/ Jobbigt.... 
Har idag kollat på baletten, kollat på när dem andra lärt sig finaldansen klart, och sen var det genomdrag då jag och E. hjälpte till bakom scenen med alla kostym byten och hår och sånt som behövs. :) Ganska kul faktiskt. Skulle ju vara roligare att vara med och dansa men det här är ändå bättre än att bara sitta och vänta, tycker jag :)

Har fått ett jobberbjudande idag i Göteborg som zumbainstruktör! Asroligt ju!!! Men så tight med tiden...måste vara på plats redan kl 18, men slutar inte i skolan förrens halv 5 egentligen, vilket betyder att jag hinner nog aldrig dit i tid, men ska kolla upp ifall jag kan smita tidigare och så ;) Det är ju liksom det jag vill göra sen!!!!(alltså zumban)

Och sen så har jag även fått hem min tröja som jag beställde i fredags! :D Så snabba dem är!!! :) Så jag längtar lite hem för att få se om storleken blir bra :)HOPPAS!!!

Jag är fortfarande kvar i skolan. Åker typ halv 6 eller så för att kvällsmaten blir tacos i skolan, och om jag äter här då slipper jag köpa nåt på vägen :) :) Och tacos är ju jättegod så det missar jag inte! :) 

Oki, nu blir det för mycket text och inga bilder, men så får det bli just nu! :) 
ÄR GLAD JUST NU :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar