2014/05/15

E-cigaretter

Alltså det är helt sjukt! Jag vet inte, alla kanske visste redan om att det här finns, men jag hade ingen aning om det. Jag är ju ganska mycket emot rökning och cigaretter och sånt...Tycker inte man ska hålla på med det, men kolla...hittade en sida där dem säljer så kallade e-cigaretter...Ska vara bra för att hjälpa folk sluta röka...eller kanske inte få dem att sluta röka, men att det här ska vara mer hälsosammare! Tycker det är asbra! Man laddar cigaretterna med batteri och så kan man välja vad man vill ha för smak på dem! haha! Lite kul...
Alltså jag tycker ni som röker ska kolla in sidan! Och även ni som kanske har någon i närheten som röker och kanske vill sluta...eller bara spara lite pengar!? Att röka kostar ju väldigt mycket! 40 kr minst för en paket...Här kan man köpa såna e-cigaretter för även 250 kr! Och det ända man behöver göra är att ladda batterierna då och då! Och kanske fylla på smaken om man så vill! Vilket betyder att man sparar SJUUUKT mycket pengar!!! 

Här kommer länken som jag tycker ni ska kolla in! Ganska så intressant att se även för mig som har ALDRIG rökt!!! Att det ändå finns ens chans liksom att folk slutar röka på riktigt är ganska coolt! :)


Visar en bild så ni kan se vad det är för nåt...typ...Men det finns många olika sorter så kolla in sidan själva :D Coolt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar