2014/05/03

Min fredag

Igår har jag och kille städat hemma, sen gick vi ut och åt Thai ;) 
Därefter träffade jag Sadaf. Vi hängde hemma hos henne några timmar. Sen var jag uppe på berget med mamma och hunden och gick 2,5 km...
Och sen tror jag att det va allt! :P 
Ganska mycket om jag tänker på att jag inte hade något planerat alls! Haha 
Sen så har jag även börjat kolla igenom låten jag ska använda idag på möhippan. Tror jag ska ändra lite saker, men det tar inte så lång tid :)
Just det, igår skickade jag också en bild på mig till sommarland, dem behöver det till artistpasset... Det stod att bilden ska vara ert porträttfoto, och att man kunde göra foto med mobilen också! 
Hade 2 förslag... Gissa vilken det blev XD

Såklart det tråkiga... Haha

Om en timma kommer Sadaf och hämtar upp mig för vi ska till Skövde och repa musikal!!! :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar