2014/06/21

Sommaruppehåll?

Hello alla! :)
Kommer nog inte riktigt kunna uppdatera så himla mycket nu dem dagarna/veckorna som kommer eftersom det ända som kommer hända är att jag ska jobba...typ nästan varje dag. Händer ju väldigt mycket på Skara Sommarland, men inget jag behöver berätta och skriva om till er här :) 
Men ni får iaf ha en riktigt fin sommar så hör jag av mig ifall något speciellt händer! :)
Just det, kan kanske skriva om att jag och några till från musikalen var på Liseberg i måndags, och vi åkte HELIX! Jag ÄLSKADE det!!!! :D :D Har ni chansen att testa det så GÖR DET!!!! :D

Puss och kram till er alla!! :D

2 kommentarer:

  1. Kommer du gå på löftis även i höst? Micke i St Lars

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, jag flyttar till München och ska börja på Iwanson :)

      Radera