2014/08/16

Lyckligast i världen

Hej hej igen!
Länge sen det var sist jag skrev här, men det kändes aldrig så passande, eller så orkade jag bara inte skriva nåt. Men såhär, efter sommarens BÄSTA dag, passar det kanske bäst att skriva :)
I torsdags gjorde jag min sista jobbdag på Sommarland! Så himla skönt, men samtidigt sorgligt för jag tyckte ändå om det!
Igår åkte jag och E till Göteborg. Han har aldrig varit där förut och därför så blev det lite extra kul att åka dit. Jag fick typ uppleva mina första stunder igen i Gbg i hans ögon...Alltså hur jag kände och vad jag tyckte första gången jag såg allting! Askul ju! :D 
Ni undrar säkert vem E är....hmm, undra på bara :D 
Ne men okejdå, det är en kille som jag tycker väääääldigt mycket om!!! <3 Mer behöver ni inte veta om ;) Inte nu iallafall :P 

Planen var att åka till Gbg och spendera en hel dag där. Och det började ju bra, jag visa honom runt i centrala Gbg (är ju själv inte heller från Gbg så svårt att veta VAD man måste se...), men tror det han fick se tyckte han om, och det var väl det viktigaste! :) 
Sen tyckte jag att man måste ju se Liseberg med! Atmosfear och Lisebergshjulet är ju ganska fina ändå att titta på! Men när vi kom dit så kunde man inte motstå så vi gick in och LEKTE <3 
Det var ju liksom så himla bäst! Liseberg med en person man tycker så himla mycket om! ÅÅÅHHH, bästa bästa kombinationen alltså! Dem långa köerna blev helt plötsligt inte alls långa på grund av sällskapet <3 :) Älskade verkligen varenda sekund och ville inte att dagen skulle ta slut!!
Jag är fruktansvärt höjdrädd, och har ALDRIG åkt Uppskjutet eller höjdskräcken, uppswingen och atmosfear är bara ett stort NEJ! Men igår!!! Adrenalinet var på 10000 och att få kunna åka något med E för första gången...JA! Man vill ju åka med någon som man känner sig säker med, och okej att man inte sitter på varandras knän typ men man har den andra personen bredvid sig som stöd om man nu typ skulle få panik panik....Och vet ni vad...Jag åkte uppskjutet!!!! SVIIINKUL!!!!
Och efter det åkte jag Höjdskräcken också!!! Vilket var ännu roligare! Vi åkte den 3 gånger! Varje gång kändes det som att jag skulle typ döö, men jag älskade det varenda gång! Sista gången var det redan mörkt när vi åkte Höjdskräcken. Den där utsikten alltså!!!! Ville aldrig komma ner därifrån! SÅ himla vacker!! <3
Sen åkte vi hem , kom hem ganska så sent för vi missade en buss...men efter en kall promenad på 20 minuter var det ändå mysigt att krypa ner i sängen och sova :)
Ville verkligen inte att den där dagen skulle ta slut! Det var bara perfekt från början till slut! :)
Hoppas verkligen bara att någon gång kan det bli flera såna dagar!

Balder :D

Lisebergshjulet <3

Wohooo....scaryyyy :D

Höjdskräcken :D Den nya favoriten :D


Och just det ja! Jag som var så beroende av Helix spelet förut! Och lyckades vinna NÄSTAN förra gången jag var där....Jag VANN hela 3 gångern igår!!!! :D Trodde jag kunde hämta ut fler biljetter samtidigt så efter att jag vann första, gick jag inte och häma ut biljetten utan jag spelade lite till och VANN igen! Gick till Helix butiken och jag bara kunde få EN biljett....Okej okej...vad gör jag!? Vi är ju 2 st! Måste vinna en till då!!! Jag satte mig och spelade! Efter en kvart VANN jag igen!!! :D Vet ni vad det betydde!? 2 express passer till HELIX :D UNDERBAAAART! Älskade varenda sekund på riktigt alltså!! Åkturen kändes mycket snabbare, längre och mycket roligare! :D Jag bara älskade det alltså!!! :D


Taaaaack för en underbar/perfekt dag <3 
//Lyckligaste tjejen ever 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar